Smaki przez pokolenia hasłem tegorocznej akcji Dwie Godziny dla Rodziny

Z radością informujemy, że spółka Information Market uczestniczyła edycji międzynarodowej kampanii “HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka”, której organizatorem jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

Ruch społeczny HumanBE /2h4family poprzez zaangażowanie biznesu już od 14 lat wzmacnia relacje międzyludzkie zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, przeciwdziałając rosnącej samotności i kryzysowi więzi, które nasiliły się wraz z pandemią i rozwojem technologii. Celem kampanii jest promowanie bliskości, tworzenie przestrzeni do budowania relacji oraz zmiana kultury pracy i stylu życia na bardziej sprzyjające kontaktom międzyludzkim.

HumanBE 2025 wielka spoleczna zmiana

Do tej akcji, powstałej w 2012 roku w Polsce, dołączyło grono ponad 3000 podmiotów z ponad 50 krajów na świecie.

Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem „Smaki przez pokolenia”, a jej tematyczny ambasador, Michel Moran, przypomina, że wspólne posiłki budują nie tylko więzi rodzinne, ale i tożsamość zespołu w firmie.

Motto kampanii: “Smaki przez pokolenia” podkreśla rolę wspólnych doświadczeń, które – podobnie jak smaki – łączą pokolenia i budują tożsamość zespołu. Smak to zmysł zupełnie wyjątkowy. Wydobywa wspomnienia. Smaki kojarzą nam się nie tylko z jedzeniem. Przenośne znaczenie tego słowa podkreśla to, co przeżywamy i czego doznajemy. Chcemy smakować życia, rozsmakowywać się w oglądanym widoku lub obrazie. A wspólne posiłki, rozmowy i dzielenie się tradycjami to nie tylko elementy życia prywatnego, ale także ważny aspekt integracji i współpracy w środowisku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem relacji międzypokoleniowych.

Więcej informacji na: www.2godzinydlarodziny.pl

Galeria

{gallery}2233{/gallery}
-