Kampania społeczna Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka podbiła świat, jesteśmy już w co trzecim kraju! Jest nam niezmiernie miło, że Information Market SA także od lat dołącza do tej inicjatywy.
Zapoczątkowana w 2012 r. przez Instytut Humanites "Dwie Godziny dla Rodziny/Człowieka" (#2h4family/4Human) w tym roku została doceniona na arenie międzynarodowej, bo dołączyły do niej firmy aż z 59 krajów - od Australii, poprzez Afrykę po obydwie Ameryki.
Sukces Akcji tkwi w prostocie tej społecznej kampanii: zaproszeniu do międzypokoleniowej uważności na relacje i drugiego człowieka w domu i w pracy.
W tym roku mottem akcji „Dwie Godziny dla Rodziny / Człowieka jest hasło „Z pasjami przez pokolenia”.
Pracodawcy, którzy przyłączyli się do #2h4family, mają tylko jeden obowiązek związany z uczestnictwem w akcji – w okolicach 15 maja powinni zachęcić, zainspirować swoje pracownice i swoich pracowników do spędzenia czasu z ich najbliższymi, ale także wykorzystać ten czas do integracji w ramach firmy, spotkania człowiek – człowiek, nie tylko stanowisko – stanowisko. Zwłaszcza, że po pandemii wiele firm pozostało w trybie pracy hybrydowej, pozostaje zatem coraz mniej przestrzeni na poznawanie się ludzi i budowanie relacji.