Targi paliwowe we Wrocławiu – sukces i duża frekwencja

Targi paliwowe we Wrocławiu – sukces i duża frekwencja

W dniach 5-6 października 2016 r. we wrocławskiej Hali Stulecia ponad 2 tys. uczestników brało udział w II edycji Międzynarodowych Targów Paliwowych - Stacja i Biznes Przyszłości. Organizatorem tego multibiznesowego eventu, który obfitował w wiele imprez towarzyszących, jest Information Market S.A.

Wrocławskie wydarzenie było już zorganizowane po raz kolejny i zostało pomyślane przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach – właścicielach stacji paliw. Swoim zakresem objęło zarówno trendy w wyposażeniu obiektów stacyjnych, w tym projektowaniu wnętrz czy oświetlenia, jak również nowości w zakresie środków czystości.

Wewnątrz Hali na zwiedzających swoją ofertę prezentowali producenci i dostawcy rozwiązań z różnych obszarów dla stacji paliw. Były stoiska firm sprzedających hurtowe ilości paliw, sieci stacji paliw oferujące swoje rozwiązania franczyzowe, dostawcy sprzętu, usług IT, wyposażenia, środków czystości i wiele innych. Sporym zainteresowaniem, szczególnie drugiego dnia Targów, cieszyła się zlokalizowana przed Halą Stulecia strefa myjni samochodowych, w której swoje rozwiązania prezentowali najwięksi reprezentanci tego segmentu. Szkolenia oraz sesje networkingowe prowadzone na ten temat okazały się hitem, bowiem cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Targi stanowiły także możliwość skorzystania z bezpłatnych szkoleń dotyczących otwarcia i prowadzenia własnej stacji przyzakładowej czy rozwoju kompetencji pracowników i zespołu stacji paliw. Targom towarzyszyły ponadto VI Spotkanie Polski Rynek Paliw oraz pierwsza edycja Piłkarskich Mistrzostw Branży Paliwowej.

Specjalnie wydzielona i zaaranżowana Strefa Networkingu wyróżniała wrocławskie Targi na tle innych wydarzeń branżowych. Rozmowy w wydzielonym, ale dostępnym dla wszystkich gości i wystawców, dla wielu przedstawicieli branży, był okazją, aby podczas tych dwóch dni nawiązać relacje z pozostałymi uczestnikami rynku paliw.

Tegoroczne Międzynarodowe Targi Paliwowe - Stacja i Biznes Przyszłości były także doskonałą okazją, by poznać to, co nowego pojawiło się w branży w ostatnim roku. Organizowane raz w roku wydarzenie to także okazja by statuetkami nagrodzić najlepsze produkty i innowacyjne rozwiązania branżowe. Na stronie targowej internauci mogli oddać głos w konkursach: Myjnia Roku i Produkt Roku. W kategorii Produkt Roku, zdobywając 21 proc. głosów wygrał „McSPAL 7 - System Kasowo-Zarządzający dla stacji paliw” firmy Mc Comp S.A. Statuetka Myjnia Roku trafiła do BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o., 34 proc. głosów internautów zagłosowało na „Myjnię BKF z innowacyjnym systemem lojalnościowym”.

Kolejna edycja Targów Paliwowych odbędzie się również we wrocławskiej Hali Stulecia w dniach 27-28 września 2017 r. Bieżące informacje o trzeciej edycji tego wydarzenia można śledzić na stronie www.targipaliwowe.pl

Information Market S.A.